3 Nisan 2013 Çarşamba

Yasin Gümbür - Seviyor Olmak ( yazı )

Sevmek denen bir şey var. Sanırım o bir şey bana iyiden iyiye bulaştı. Öyle boş değil gerçekten de seviyorum. Bunu artık kabullendim. Ama vuslat için sevmenin pek fazla anlam ifade etmediğini anladım. İnsan seviyor hiç kimseye sormadan gizli gizli ve o insan sevdiği için, büyük sevgiler yaratıyor kendince eşsiz benzersiz. Ben de seviyorum işte karşılığı daha da muamma. Ve ben sevdiğim kişi için belki de hiç kimseye beslemediğim sevgileri ona besledim. Yüreğimde ona olan sevgiler dolup taştı. Bu taşkını durdurmak için yüreğimdeki sevgileri artık onunla paylaşmam gerektiğini düşündüm. Ve söyledim sevdiğimi. Sadece sevdiğimi söyledim nasıl bir şekilde sevdiğimi söylemedim, söyleyemedim. Ve o sevildiğini biliyor ama nasıl bir şekilde sevildiğini bilmiyor.
 
Yasin Gümbür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder